Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 8 Januari 2012

Redha itu ikhlas

08.01.2012 .......
tarikh dimana ulang tahun kelahiran arwah. betul la orang cakap,apabila 
kita kehilangan orang yang kita sayang,baru la kita tahu bahawa kita amat memerlukan dia dalam
hidup kita.tapi apa kan daya,yang telah pergi tak kan kembali...
menangislah air mata darah sekalipun,dirinya tidak akan kembali.

awak,
selamat hari lahir yang ke 23 tahun...
semoga roh awak sentiasa dicucuri rahmat...
perginya awk meninggalkan 1001 duka dihati ini.
tipu lah kalau saya cakap saya tak rindu awak, tak terbayang awak..
awak nak tahu tak? sejak awak pergi kan,tiada tempat saya nak curahkan semua suka duka saya.dulu, ye... awak ada d sisi saya. sesibuk mana pon awak dengan gf awak.awak tetap ada masa untuk saya. saya nak sangat pergi ke pusara awk tapi.....
saya tak sanggup menerima hakikat awak da takde kat dunia ni. 
awak,saya selalu sakit sekarang... tapi selepas berubat secara islam di 'Darul Syifa', keadaan saya kembali pulih walaupun tak seaktif dulu..
saya cuba bangun dari sebuah kegagalan dan kesakitan tapi kuat lagi sakit dan derita yang saya tanggung.
awak,walaupun awak da xde,  nasihat awak tetap sy pegang. dulu saya sentiasa buat muka dan awak cakap,awak nak tengok saya senyum... saya cuba sedaya saya tersenyum d depan semua orang tapi saya tak mampu tipu diri saya bahawa saya dalam kesedihan,derita dan kesakitan.... 
awak,saya tak mampu nak tulis macam-macam...
saya hanya mampu berdoa agar awak tenang di sana..

AL-FATIHAH
SHAHRIL PUTRA BIN SARWANI
08.01.1990-13.2.2010
9.30 PM
kemalangan jalan raya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan