Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 31 Januari 2012

Ada saya kesah!! ^__^

lagi berapa hari nak birthday saya .
takpelah , 1st birthday tanpa awak  tahun ni. wish daripada awak pun saya tak harapkan sangat, honezly . sebab saya tau memang tak kan ada . i guess now, awak da jumpa pengganti lain plak la kan ~ takpe. lumrah seorang playboy seperti awak..
saya tak kesah kehilangan awak sebab awak da banyak lukakan hati saya sampaikan saya da bosan nak melihat wajah awak, apetah lagi suara awak.kejam kan saya? sebenarnya tu tak sekejam awak memperjudikan hidup saya selama 6tahun. :') awak couple ngan saya dan pada masa yang sama awak couple ngan ramai gurlz! hebatkan awak... tak sangka saya begitu pandai awak berlakon d hadapan family saya. 
awak nak taw tak,selepas saya tahu awak terlalu banyak curang ngan saya. saya da tekad . tak kan berpaling pada awak. saya da terlalu penat untuk mendengar rayuan awak,penipuan awak. saya tahu ,awak mesti da banyak ceritakan keburukan saya YANG TA PERNAH SAYA BUAT kt gf baru awak n kakak angkat awak. tapi sikit punyelah saya tak kesah sebab saya tahu ALLAH sentiasa bersama dengan orang yang d fitnah. 
kenapa ye saya cukup tabah sekarang? mesti awak tak sangka-sangka kan... sebenarnya ketabahan tu datang dari kematangan. saya tak kesah kehilangan awak sebab saya masih ada ahli keluarga yang menyayangi saya , sahabat-sahabat serta ALLAH. 
awak nak tahu tak? dari saat awak curang ngan saya sampai awak mintak putus untuk bersama dengan gurlz tu. dalam hati saya "saya doakan awak bahagia, mungkin gurlz tu lebih baik dari saya.. :') 
TAPI awak da buat sesuatu yang membuatkan saya menaruh DENDAM yang teramat apabila awak menyumpah seranah saya! awak panggil saya dengan panggilan 'setan 'babi' tapi semasa awak sumpah saya masa tu , awak nak taw saya buat apa? tersenyum :'). saya malas nak gaduh ngan awak sebab saya da bosan.  
saya nak bagitaw awak satu rahsia!
nak taw x?
saya bersyukur sangat kepada maha esa sebab tunjuk keburukan dan kejahatan awak depan mata saya DAN mengantikan seseorang yang sangat menyayangi saya dan menerima saya seadanya. sekarang, Alhamdulillah saya bahagia dengan kehidupan bersama "dia" & penerimaan family dia. sekian ^___^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan