Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 5 Februari 2012

I'm Not Prefect ^_^


Saya tak sempurna. saya hanya insan biasa yang akan buat kesilapan dan akan perbetulkan mana yang salah. Saya cuba jadi yang terbaik tapi ada juga yang tersalah langkah. Tak semestinya yang kira lakukan akan diterima oleh orang lain dan sebaliknya. Different people have different wants and needs. I'm just normal human being who made mistakes. I made a mistake, people made mistakes. So it is normal right. Tapi yang tak leh blah, ko salah pastu nak tuduh-tuduh orang plak. Langsung tak gentleman la der. Ubah sikit perangai leh tak? Time suka-suka boleh la plak kan? Tapi bila dah dapat tau ada silap langsung tak tolong orang, nak coverline untuk diri sendiri je.

Saya tak sempurna dan saya insan biasa. I had tried my best. I did all out but it wasn't enough. More and more efforts i need to do so that my result become gempak! I won't let my tears down my spirit to be success in my life. Everyone wants to be a very successful person because they will got the position, tittle and well-known. I just want to make my parents so proud with my achievement. Thats all... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan