Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 18 Disember 2011

sayangs sama kamu

Selamat malam semua untuk kawan2…malam ni keadaan begitu suram dan sunyi..sesunyi hatiku yang keseorangan di sini. Entah kenapa malam ini aku terasa begitu sedih and terkilan sekali. Aku hanya bermenung dari tadi sambil mengesat air mataku yang sering mengalir. Kenangan lama terbayang lagi. Peristiwa yang telah melukakan hatiku beberapa tahun yang lalu. Namun aku kini redha dan bersyukur kerana disebalik kelukaan yang aku alami dulu telah banyak mengajar aku erti ketabahan. Aku teramat bersyukur kerana disebalik kekecewaan itu aku telah dipertemukan dengan seseorang yang lebih baik dari ex bf aku.
Abg,terima kasih kerana hadir dalam hidup syg. Syg rasa hidup syg lebih bermakna dan syg semakin bersmgt semenjak abg hadir dlm hidup syg. Syg minta maaf akan hal td sebab syg sebenarnya tension bila mdpt pgln dr ex bf syg yg sentiasa mengugut ketenteraman syg. Syg x jwb dia call but dia htr sms yg membuatkn syg rasa takut and sedih sgt. Syg minta maaf wat abg bersedih sbb syg tpksa offline kerana syg x nak abg tau betapa sedihnya syg. I always love u …abg jgn risau,syg akn pertahankn cinta kita.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan