Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 18 Disember 2011

Jangan bzb0dy b0ley x??

Jangan sibuk pasal orang boleh tak ? Jangan ambil tahu pasal orang boleh tak ? Jangan buat cerita dari mulut tu boleh tak ? Jangan Perasan Boleh tak ? OK complete. Jangan, jangan, jangan. Please don’t hoho

Sometimes ada orang perasan. Lagi susah bila ada org perasan konon aku ni ambil tahu pasal dia, cara hal dia. Ohhh please ! tolonglah jangan perasan sedemikian. sebab kan, aku ni jenis tak heran dengan orang; tahu bukan ? jadi siapala kau tu yang aku nak ambil kisah & nak ambil tahu ? sikit punya banyak pun aku tak pandang heh. Sometimes rasa nak tergelak kot kalau orang macam ni syok sendiri. Is like, kau tu siapa ? kau tu best sangat ke ? aku rasa macam zero je pun ? takde benda yang best aku nak tahu pasal kau. Lain lah kalau kau ni macam vogue & gorgeous gila kot ?

Come on lah, aku takde masa kot nak cara hal ni. Even 24 hours a day pun rasa macam not enough for me. Lagikan aku nak buang masa cara pasal orang yang entah pape. Pandai pula dia tafsir suka-suka hati macam la dia boleh baca hati orang. Aduhai Syok Sendiri ! erk. :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan