Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 27 Julai 2011

camNiey la prsaan mse mle2 ptus ngn 0rg berlagak "macho"

hmmm..np ye makin lama makin byk terluka..dgn kemunculan org2 xsepatutnya…bkn aku xbg nk kwn..tp agak2 la ek..bl time aku,pandai pulak nk jeles,xsk..tp bila kene pada btg idung sendiri,mcm lupa pulak ape yg dia xsuka 2..da jd suka agaknya..n that girl, konon la explain kt aku yg xde pape,da tunang..org da kawen pun still blh tipu psgn dia,ape tah lg yg baru tunang n yg mcm ktorg ni xde pape ikatan pun..yg buat aku mrh 2,siap blh col2 pg2 buta..ape kes?kata da ade tunang..kalau nk cntct kwn pun,xkn la pg2 buta kot..org bercinta je yg tepon pg2 buta ni..aku pun ade kwn,xde gatal2 pun tepon2 kul 1 pagi bagai..agak2 la wei..bek aku simpan kredit lg bgs kot..haish..pening la pk2 smula..wat aku makin demam ade la..bkn makin sihat..pas 2 blh pulak suara nk manje2 ye melayan pmpn tepon…menyirap..bl bandingkan blk time ayg tepon,meninggi suara pun ade..ye la,xmcm dl2 kan ms nk amik ati 2..btol la ek ape org kata,lelaki bl da dpt,dia akan biakan je,xde pun usaha2 utk mengekalkannya..pas tu siap bg msg dia xde 3 hari,nnt xdpt nk chatting..what 4?seorg kwn biasa xkan buat mcm 2..even aku pun ade kwn baik,xdenya aku bgtau kot..sy xd beberapa hari,xblh nk chat..i’m sick of it..memberi explanation konon.. aku xkan paksa sekeping hati utk terus menyayangi n mencintai diri ini..aku hanya insan biasa yg punyai kekurangan n kelemahan diri..andai itu mampu membahagiakan mereka,ape salahnya aku berundur utk memberi peluang kan?even sakit,tp aku tau kesakitan 2 aku mampu rawat,cume memerlukan masa je kan?jgn sedih2 ye lia,even xde jodoh dgn sape2 pun,lia tetap ade family kan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan