Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 17 Mei 2011

TQ FOR ANYTHING

Terima kasih awk...
kerana awk telah hadir dalam hidup saya...memberikan saya peluang untuk merasai satu perasaan yg selama ini saya tak pernah sangka...kerana mengajar saya tentang hidup ini yang penuh dengan suka duka.

Terima kasih awk...
kerana awk telah mengetuk pintu hati saya...berdiri di depan pintu hati saya...melambai2 pada saya..tp akhirnya awk berlalu pergi tanpa masuk ke ruang hati saya...setelah pintunya saya buka..

Terima kasih awk...
kerana awk memberi saya peluang untuk merasai kepedihan perasaan bila diri ini tidak dapat menghuni ruang hati awk...setelah dalam diam awk berikan saya sedikit harapan.

Terima kasih awk...
kerana awk telah mengelirukan saya dengan sikap awk.. Awk melayan saya umpama saya ini kekasih awk. Awak bercakap soal rindu dan sayang pada saya...memanggil saya dengan panggilan manja..tp awk meminta saya supaya tidak meletakkan apa2 harapan pada awk...Awk tidak mahu memberikan saya apa2 harapan.. Jadi..untuk apakah diungkapkan kata2 manis itu...untuk apa semua yg telah awk katakan pada saya?? Atau..apakah sebenarnya yg awk harapkan dari saya??

Terima kasih awk...
kerana telah berterus terang dengan saya..bahawa awk tidak dapat menerima insan lain dalam hati awk setelah awk dikecewakan oleh gadis yg awk sayangi. Terima kasih kerana telah menyedarkan saya dari terus tersalah sangka dengan sikap dan layanan awk... Kini baru saya mengerti dengan semua yg telah awk lakukan pada saya... Saya bukanlah sapa2 pada awk.. Saya hanya teman untuk berbicara...tempat awk meluahkan rasa awk terhadap gadis yg awk cintai.. Awk bercakap soal rindu dan sayang pada saya..tp semua itu bukan untuk saya. Awk kata awk sayang saya..tp sebenarnya sayang itu untuk gadis yang telah mengecewakan awk..awk kata awk merindui saya..tapi rindu awk adalah untuk gadis itu..saya hanyalah bayang2 saja. Amat beruntung gadis itu..kerana dia masih disayangi dan dirindui oleh awk walaupun dia telah melukakan hati awk..

Terima kasih yg tak terhingga awk...
kerana awk telah menyedarkan saya..bahawa kita jauh berbeza..Saya tidak sepatutnya membiarkan diri saya hanyut dalam kekeliruan awk... Sebenarnya saya tidak akan mengharapkan apa2 pada awk seandainya awk tidak mulakannya dulu. Saya doakan awk bertemu dengan kebahagian yg awk cari..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan