Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 30 November 2011

Maafkan saya....

Jika aku menyakiti hatimu, bukan niatku menyakitimu,
bukan niatku melukakanmu, aku mohon maafkan aku..

Maafkan saya atas kekasaran, keegoan saya. Maafkan saya jika tindakan saya mencalar hati sesiapa. Saya sedih sebab saya tak dapat kawal emosi saya. Saya jadi begini sebab saya tak mahu sesiapa risau atau simpati dengan keadaan saya. 

Saya lebih selesa "hidup" jika tiada mata yang memerhati...Saya boleh berdiri sendiri, saya pasti. Berikan saya masa untuk menempuh semua ini. Dont worry, saya akan okay saja kat sini. Dont worry, saya akan terus bernafas. Dont worry, saya akan terus berdoa. Dont worry, saya takkan berharap lagi. Harap tolong fahami...

Maafkan saya. 

Kalau ia sekadar hadir untuk menambah duka, lebih baik ia tak pernah hadir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan