Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 6 Ogos 2011

!d0p aku berubah sebab "dia"

141hari lepas, awak mintak saya untuk jadi teman hidup awak masa awak susah dan senang. saya bersyukur sebab saya terima awak dan awak adalah jodoh yang terbaik untuk saya. kesetiaan saya memang tak pernah awak sia sia kan. saya bersyukur sebab Allah dah tutup pintu hati saya untuk orang lain. saya sangat sangat berterima kasih sebab saya mampu melawan dugaan yang datang untuk menguji hubungan saya dengan awak nie. 
saya tahu, tanpa halangan dan dugaan, kita tak mampu boleh bertahan sekuat ini. dan saya janji saya akan cuba pertahankan hubungan nie walau apa jua halangan yang bakal mendatang. saya bersyukur sebab saya tak mudah tergoda dengan orang orang di sekeliling saya. saya tak mudah berubah hati sebab saya yakin awak lah yang terbaik untuk saya. saya tak akan lepaskan awak walau apa cara sekali pun.      
apa yang kita dah ada selama ini tak mampu buat saya hidup berjauhan lama lama dengan awak. awak lah nyawa saya dan akan saya jaga awak dengan sebaik mungkin. kerana saya sayang awak sepenuh hati saya. terima kasih awak sebab sudi terima semua baik buruk saya selama ini. :')     

terima kasih Ya Allah kerana Kau dah temukan aku dengan hambaMu yang sangat penyayang dan sempurna. aku tak bisa berhenti daripada mensyukuri nikmat yang telah Engkau berikan kepada ku. kekalkanlah jodoh diantara kami dan lindungilah hubungan ini daripada perpisahan Ya Allah. aku yakin dia yang bisa menjaga aku saat aku jatuh dan saat aku berdiri teguh.                                               
                                                     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan