Jumlah Paparan Halaman

selamat datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 15 September 2011

nAk TaHu x???

awak nk tau x..
saya asyik teringat je kat awak..
saya mula rindukan awak..

dalam setiap perkara yang ingin saya lakukan,
saya mesti terfikirkan awak..
apa sudah terjadi pada saya awak?

Sehari berlalu..
esok pon berlalu..
tapi awak senyap jek..
Saya asyik pandang phone je..
Padahal dalam hati kata..
"Bilalah agaknya awak nak send msg kat sy ye?"
Berharap sungguh kan?






Suatu hari tu..
bila je dapat satu msg dari awak..
saya rasa cukup gembira.. rasa nk melompat ke awan je rasanya..
padahal msg yg awak send tu singkat jek..
perkataan "HAI" jek..
tapi 3 patah perkataan tu..
boleh buat saya tersenyum sorang2 sampai ke telinga tau..
HEBAT KAN?

Kita jarang dapat berjumpa..
mmg la laman sosial banyak..
boleh berhubung di hujung jari orang kata..
tapi saya lebih suka bertentang awak dgn awak..
sekejap pon da memadai buat saya awak..
seminit pertemuan kita buat saya bahagia sangat2!

bila jumpa awak..
saya jd gelabah..
tapi saya cuba relax..
takut terkantoi perasaan sendiri..
hahaha..
Teruk kan saya ni awak..

saya boleh ucap saya cintakan awak dalam masa sesaat..
tapi saya lebih takut kehilangan awak untuk selamanya..
biarlah saya menjadi kawan awak sapai bila2..
orang kata, bila kita "couple" kita xkan putus..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan